Volgers

zondag 19 november 2017

Brown Sugar Challenge!

Goedenmiddag bloggers,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn kerstkaart!

Vandaag iets heel anders.
Ik zag de Challenge 272 bij Brown Sugar met Thema, Breast Cancer Awareness.
Dat is een Challenge met een belangrijk thema, dus ik ga meedoen!

Maar ja veel dingen heb ik er niet voor.
Dus bij Beccy's Place gaan kijken en toen vond ik dit:
Beetje naar eigen smaak aangepast.

Tekst erbij (komt van het net) is:
Have Hope,
be Strong,
Laugh loud & play hard,
Live in the moment,
smile often,
dream Big,
remember you are loved,
and Never, never give up.

Dit is het kaartje geworden:



Ben momenteel bezig met 4 kleine kaartjes.
Die komen straks ook nog :)
Fijne middag verder,
Bedankt voor je bezoekje!
Lieve groetjes Crealientje.

Ik tik de 200 berichten bijna aan...........................................even afwachten nog!


7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat een mooie tekst ..... echt iets wat je op dat moment heel goed kunt gebruiken.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je heel mooi bedacht! Het is een mooie kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave digi en zo mooi ingekleurd....die tekst is er ook super bij....ik ga hem opslaan (als je dat goedvindt).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor een heel goed doel, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's a great cause, and your card is just beautiful. The embossed background looks lovely with all the little hearts, and I really like the pretty soft green colour. The sentiment is fabulous and would work for lots of other occasions too. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen