Volgers

zondag 19 november 2017

Al zeg ik het zelf: schattige kaartjes :)

Daar ben ik weer!

Nou dat is ook wat moois.
Heb ik mijn schattige kaartjes klaar, maak een foto.
Wat dacht je: mijn batterij op van mijn camera. Grrrrrr!

Daarom voorlopig maar 1 foto.
Gelukkig wel met alle 4 erop!


Met deze kaartjes wil ik graag meedoen bij:
4 Season Swap Challenge Blog.

Ben benieuwd of jullie ze ook schattig vinden?


Ik heb de beer/panda  Col 1409 mal van MD gebruikt.
Achtergrond papier  Indian Summer van MD .
Hartjes embossing  DF3432 van MD. 




Nu een lekkere bak koffie met 2 boterhammen en dan blogronde doen.
Tot straks!

Lieve groetjes Crealientje.

Momenteel staat de teller op 192 berichtjes!
(Ja, tot 200 berichtjes kom ik wel deze week ;) )
As. Vrijdag kondig ik mijn actie aan, vanaf dat moment kun je meedoen!
Even geduld nog !!!!!!!!!!!!
Er worden 5 mensen blij gemaakt met een pakketje twv, 10 euro per stuk.
Tot dan!








27 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad heel schattig geworden deze kleine kaartjes. Gelukkig had je deze foto al!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Isolina, wat een enige kaartjes heb je gemaakt. Ik vind ze ook erg leuk! Ik ben nu helemaal in de ban van deze kaartjes voor de challenge. Je bent even bezig, maar dan heb je ook wat. EN ja, dat heb ik ook eens gehad met die batterij, maar de mijne is in een mum van tijd opgeladen. Dat scheelt dan weer.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn superleuk Crealientje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Isolina? Die GerJanne weet ook álles hihi! Als dat écht je naam is, heel mooi én bijzonder!
    Wat een énige kaartjes heb je gemaakt, gelukkig is dit kiekje wél gelukt!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes.
    Zo leuk met 2 verschillende beertjes eniet toch aardig hetzelfde
    Nog even door freubelen voor je 200-ste berichtje
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat toch balen van zo'n batterij, hè? Maar het is je iig toch gelukt om 1 foto te maken....en wat zijn ze schattig (en ja, dat mag je gerust zelf ook zeggen hoor).
    Je maakt het wel weer speciaal en spannend voor je 200e berichtje....
    Geniet van je koffie met 2 boterhammen en een fijne avond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja...schitterende kaarten met die beertjes. En Isolina? dat had ik niet achter 'crealientje'gezocht. meer eerder aan Jacquelien...hihi..Mooie naam, Isolina....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje hiervoor is heel bijzonder Isolina en een hele mooie tekst heb je gevonden!!! En wat een beregoeie kaartjes heb je gemaakt...heel cute die kleine kaartjes en kijk ze poseren die beren, hihi en een lucky shot met je lege batterij!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakte 4 prachtige kaart,leuk om met een stans zulke leuke beertjes te maken, erg mooi gedaan,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 4 Superleuke kaartjes Isolina.
    En gelukkig kon je nog net 1 foto maken.
    Fijne avond,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaartjes zijn dit geworden Isolina...heel leuk die schattige beertjes erop...een super kwartetje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke serie is het geworden Crealientje!! Zo lief met die schattige beertjes. En helemaal niet erg dat je maar 1 foto hebt, het staat er duidelijk op.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn inderdaad erg schattig en leuk geworden

    X
    Diana
    Click here now!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, dat zijn super-schattige kaartjes, echt prachtig ! Ja, zo gaat dat met batterijen, als je ze net nodig hebt, geven ze op... :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bere-leuke serie kaartjes, erg tof! Dankjewel voor het meedoen aan onze challenge bij 4-SSC.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke beestenboel Crealientje, mooi hoor.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige serie kaartjes Crealientje.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super gezellige dierenkaartjes heb je gemaakt. Zo lief en leuk blijven ze he!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig had je een foto, leuk al die kleine kaartjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je even langskwam om mijn blog, daarom zag ik dat ik sinds begin november niks meer in mijn leeslijst van je heb voorbij zien komen. Heb je opnieuw toegevoegd, rare blogger soms.
    Maar ik heb al je kaartjes even bewonderd. Wat zijn ze schattig deze vier kaartjes en je drieluik voor kerst is prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke kaartjes heb je gemaakt voor onze challenge.
    Bedankt voor je deelname bij 4-SSC.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you for sharing your lovely crafting for our November challenge 16 at Love to Craft, Hazel, DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke berenkaarten heb je gemaakt!
    Jammer dat ik het geboortethema van onze challenge er niet echt op terug zie...
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het zijn hele leuke kinderkaartjes maar niet als geboortekaartje.
    Jammer.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn hele leuke kaarten Crealientje, maar helaas ik vind het ook geen babykaartjes.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen