Volgers

maandag 17 april 2017

Steeds dat liedje in mijn hoofd, Annie houd jij mijn tassie effe vast........:)

 Vrolijk Pasen!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje!
Deze week druk geweest, zoals wel meerdere van ons, en nu even een moment voor mezelf, dus blogronde doen.
Met de left overs van gister als ontbijt.πŸ˜‰
 Hebben jullie het naar de zin met de deze dagen?
Wij wel.
Hier schijnt eindelijk de zon, gister veel regen/ hagel buien, dat was iets minder!


Vandaag een kaartje, waarbij ik constant dit nummer in mijn hoofd had:

KENNEN JULLIE DEZE NOG ...................!

Miggy met:  Annie hou je mijn tassie effe vast!  jaar 1981
De dansende jongen met geel shirt is Gerard Joling
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Mijn kaartje :
 Ik heb voor ons borduurkaarten blog  2 patronen van Ann's Paperart gebruikt dat is de opdracht.
Het tasje( komt goed uit) en bloemenrand.

                      Close ups!
Er zitten ook knoopjes en een strikje op voor Scrapping 4 fun Challenge:



Ook  ben ik met dit kaartje in de top belandt:
( ik moet het even helemaal uitpluizen, ben een paar dagen niet op blog geweest) 

Merry Monday Christmas Challenge:
merry monday christmas challenge weekly-winners_10 
10 april


Bij Knutsels en Kadootjes
 op16 april



Fijne 2e paasdag allemaal!
Geniet ervan.
Groetjes en liefs Crealientje.

42 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en leuk model. Je kan je kaart ook nog hier aan laten meedoen.
    http://cardz4galz.blogspot.nl/2017/04/challenge-45-handbags-and-gladrags.html
    En gefeliciteerd met je winnende kaart, altijd leuk.
    Fijne dag,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette!
      Heel lief van je.
      Deze had ik al voorbij zien komen,maar was het vergeten, dat krijg je als je een paar dagen niet op blog bent.
      Ik ga meteen even linken.(o ja, China is tot nu toe goed bevallen:)
      Komt steeds iets binnen,en voel me net een klein kind zo blij:):):)!
      Fijne dag, groetjes Crealientje.

      Verwijderen
    2. Ja soms heb je andere prioriteiten he? Kan gebeuren.
      En dat van China begrijp ik heel goed, heb ik zelf ook. :)
      Lieve groetjes Nicolette

      Verwijderen
  2. Hahaha en of ik dat liedje nog ken! Jeugdsentiment;).
    Schitterende kaart heb je gemaakt! Proficiat met je winnende kaart!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Argh! Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd en bedankt he... :D

    Hij is geweldig mooi geworden!
    Gefeliciteerd weer!

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat liedje ken ik inderdaad héél goed, leuk dat je dat tasje, heb geborduurd, trouwens je héle creatie is weer tip-top, mooi geborduurde randen erbij, echt prachtig.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog Crealientje, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat liedje....... als je het erover hebt blijft het in je hoofd hangen !
    Mooie kaart trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute! Thanks for sharing at PDE Linky Party.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart heb je gemaakt met erg leuke patroontjes van Ann's Paper Art.en ook erg leuk gemaakt het model van de kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Ons Borduurkaarten Blog.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart en ik snap helemaal dat je dit liedje in je hoofd hebt. Hij past ook zo goed bij de creatie die je ons laat zien.
    Lief dat lieveheersbeestje.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Crealientje. Wat een prachtige kaartencreatie heb je gemaakt. Het liedje is heel toepasselijk. Ik ken het nog wel! Gefeliciteerd met je succesjes. En bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje ! Maar ik heb niet naar het liedje geluisterd hoor ! Dan zit ik er ook een hele dag mee in mn hoofd !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige borduurkaart,Crealientje.Leuk filmpje erbij :).Gefeliciteerd met je top noteringen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So very cute...love the shaped card! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart!
    Mooi model en alles is leuk verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt ja dat liedje van Annie kan ik me ook nog wel herinneren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, your stitched card is a real work of art! The special shape gives a special looks, but most of all I like how you used every little space of the card to add some embellishments. The result is wonderful and I believe somebody will be very happy to receive this card. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetinngs,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb me best vermaakt met de Paasdagen en even niet op het blog geweest, dus ben ik er nu, hihi En dit is echt een topper en ja dat liedje is bekend hoor, het werd grijs gedraaid whaha Wat ben jij aan het borduren geweest zeg zelfs op je tasje! Het is een super vrolijk en prachtig kaartje geworden en zal vast ergens in de prijzen vallen! Ook nog gefeliciteerd met je winners hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute cards. Great stitching on the first one. Thanks for sharing with us at Seize the Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooi en origineel kaartje met dat mooie tasje en dat liedje ken ik nog wel hihihi.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart is het geworden Crealientje!! Mooie kleurencombi ook!! En gefeliciteerd met je top3's.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey, what a super sweet card, the bug-girl image is so sweet!
    Hugs, Ally

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great make, love your stitching & the cute ladybug!

    Thank you for sharing with us at Inspiration Destination this fortnight
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave creatie! Alles past zo goed bij elkaar! Het liedje ken ik inderdaad ook nog goed en blijft echt in je hoofd hangen. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello again… Thanks for sharing your card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is lovely and fits perfectly with our ‘Animals/Birds’ challenge theme… hope you can join us next time and good luck in the draw.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ojee, nu heb ik ook dat liedje in mijn hoofd! ;-)
    Superleuke kaart en past perfect bij ons thema!

    Hoop je snel weer te zien bij Cardz 4 Galz!
    Aly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous stepper card and thank you for sharing with us at Ooh La La. Good luck in the draw. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie vrolijke kaart in een leuk model, mooi geborduurd en een schattig beestje erop. Heel leuk idee! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps en bij Fussy en Fancy. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thanks for entering your gorgeous creation into our challenge over at Bugaboo's Catch the Bug blog this week - good luck in the draw! Please join us again soon.
    Love
    Jen L

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Another wonderful card wit great details.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Eine wunderschΓΆne Karte. Vielen Dank fΓΌr deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Love stepper cards and this one is super! Love the cute little lady bug! Thanks for playing at OLL, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow was fΓΌr eine tolle Karte *super*
    Danke fΓΌr Deine Teilnahme an der 103. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sehr schickes KΓ€rtchen.

    Vielen Dank fΓΌr deine Teilnahme an der Sweet Stampers Challenge und viel GlΓΌck wΓΌnscht dir Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A beautiful creation , thank you for sharing your beautiful card with us at Cardz4Galz hope to see you again next time.

    Hugs Babs DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. What a beautiful cards you made :-)) I like yours buttons and bows.
    Thanks for joining us this week at Scrapping4Fun challenge ... Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful card, love all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterende kaart. Bedankt voor het meedoen bij Fadengrafik Challenge Blog

    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super cute card! That ladybug is adorable!
    Thank you for joining our challenge at Cards and More Shop! :o)

    BeantwoordenVerwijderen