Volgers

donderdag 8 september 2016

Gast Designer bij de MarianneDesign Challenge.

Joepie, ik ben de gast designer bij de
 Marianne Design Challenge 160.

zo staat het rechtop.



 Gesloten gaat het zo in de enveloppe.


Leuke challenge 160: Kaartje met  rand(en) en zoveel mogelijk andere producten van Marianne Design.

Ik zag pas op 5 september j.l. pas, dat ik ben uitgekozen als gastdesigner.
Mijn eerst gedachte, red ik dat nog wel.
Snel een mailtje sturen naar het team, en ja hoor het kon nog, mits ik het kaartje op tijd af kreeg.

Nou dat was een echte challenge hoor.

 Kom ik er toch achter dat ik maar 1 rand, een ijspegel rand van Marianne Design heb.
Ja, dan is de keus snel gemaakt een kerst kaartje dus.
 (Buiten 25 graden en ik zit met mijn gedachten bij de kerst. Voelde toch een klein beetje vreemd)
lol.

Direct aan de slag, geen tijd te verliezen ;)

Het ging zo voorspoedig dat de kaart er als het ware "uit rolde"
Snel mailen en nu staat het dus op het Blog. 

Ik vind het een hele eer en erg leuk om te doen.
 Ik bedank het team van Marianne design voor deze kans.

Ik ben benieuwd welke creaties jullie maken, en
jullie snappen natuurlijk wel dat ik een aantal randen ga aanschaffen.
 De dames  van het team hebben zulke leuke voorbeelden gemaakt,
 dat ik helemaal geïnspireerd ben.
 Vandaag gaat er een bestelling de deur uit naar Jacobi Drachten en meteen 2 randen erbij gedaan.

Tot slot,
allemaal heel veel plezier met challenge 160.
Freubel groetjes,
 Crealientje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten