Volgers

zondag 29 oktober 2017

Wijn fles verpakking!

Een hele goede Zondagmorgen allemaal,


Wat hadden we weer een wind vannacht!
Oohhh, en het blad is nog niet van de bomen, komt geen einde aan, hihihi.
Er staan hier meerdere eiken om mijn huis van +/- 10m hoog,
 en dan raast de wind erdoor. Halloween scarry, nou dit ook!!!!!
Gelukkig komt het niet elke dag voor :)

Het volgende:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje!
Hebben jullie ook een probleem met het zien van de volgers, er is een error 502.
Gateway error of zoiets, mijn man werkt momenteel, en gaat vanmiddag voor mij uitzoeken hoe dit komt.
Weet ik meer, dan horen jullie het ( en als jullie het weten,  dan hoor ik het graag, vind het zo irritant )





Nu iets leuks(althans dat vind ik):

Bij Petra Peffer zag ik dit patroon voor een fles:

Ik had alleen geen elegante fles,
dus heb ik de balsamico azijn fles gebruikt ;)

Dit is mijn creatie:
De leuke rudolf stempel  en design papier is van Action.
De kraft is geembossed met Swiss dots.
De ronde mal Action.
In de mal is een wax koordje van Scrapberry's gestoken(had ik eens gewonnen)
Hert is van MD.

De boompjes van Md bewerkt met gerso
Plaatje hert Md.
Gouden ster?
sterretje van Ali.
Washi lint van Action.


Dit boompje ook van Md.
Sterretjes Ali. Die zijn echt leuk, ben er gek op!



Stempel ingekleur met Polychromes van Faber Castell.
de sterren zijn gestempeld met Ali stempeltje.

Andere Challenges:
Bedankt voor jullie bezoekje!
Wens jullie een hele fijne Zondag.
Hier een beetje huishouden en dan knutselen. Yeah!!!
Lieve groetjes Crealientje.

Voor degene die vroeg hoe het nu gaat:
Het gaat beter, ik heb allergie tabletten gekregen, en moet een zware dosis innemen.
Bloedonderzoek heeft wederom nog niets opgeleverd, aan de ene kant blij aan de andere niet.
Ik weet eigenlijk nog niet waar ik zo allergisch voor ben :(
De tabletten helpen in ieder geval,  geen jeuk meer, minder gewrichtspijn en ik  kan weer slapen!
PPPFFF, daar ben ik zo blij mee. Ik bekijk het van de  positieve kant , er zit verbetering in.
Afwachten en volhouden.

Bedankt voor jullie belangstelling!
Liefs Isolina.

28 opmerkingen:

  1. Hele mooie kerstcreatie! Mooie materialen heb je gebruikt.
    Een fijne (knutsel)dag en heel veel sterkte met je gezondheid.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is een mooie wijnfleshouder! Prachtig versierd!
    Hier waait het ook enorm en af en toe kijk ik naar buiten of er al iets omgewaaid is. Gelukkig niet. De boom van de vorige storm is net opgeruimd. Hier ook wat achterstallige klusjes en vanmiddag een kaartje maken. We hebben een uurtje extra ;-))
    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi gemaakt zeg.
    Wat leuk om zo een fles wijn te mogen krijgen.
    En zo leuk om zoiets te maken.
    En ook nog eens verschillende challenges gecombineerd, ik zeg "win-win-win" situatie 😊

    Ik kan me je gevoel van de uitslag van de onderzoeken wel voorstellen, natuurlijk is het fijn dat er niks ergs uit komt, maar toch wil je wel weten waarom je je zo voelt.
    Gelukkig werken de medicijnen!
    Sterkte en voor vandaag veel knutsel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave wijnfleshouder, Isolina! Mooie spulletjes heb je gebruikt.
    Ik heb idd ook problemen bij de volgers. Vaak herstelt zich dat weer, maar anders hoor ik het graag als je man het probleem heeft opgelost.
    Fijn dat het nu wat beter gaat en positief blijven is het beste! Sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind hem superleuk Crealientje, volgens mij kan hij gewoon meedoen hoor bij 52 WTC, zal het voor de zekerheid even voor je navragen!
    Ik heb ook die foutmelding, is volgens mij een fout van Google kunnen we denk ik weinig aan doen!
    Groetjes en nog fijne zondag!
    Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige flessenhouder Isolina......mooi in deze kleurtjes!
    Hopelijk gaat het snel beter met je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi geworden.veel beterschap alvast

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee die balsamico fles, zo kun je je mooie creatie goed laten zien. Want leuk is hij echt hoor. Mooi cadeau als je er straks een klein flesje wijn onder doet. Super leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great project.
    Love all the pretty elements.
    Thank you for playing with Scrapping4fun.
    Majda, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps Isolina, ik moest hier wel even terug kijken, sorry maar mijn weken vliegen om en ben nu weer bij!!! En je bent zeer creatief bezig geweest, ook samen met je man las ik!!! Wat een prachtige fles verpakking heb je gemaakt, mooi van kleur!!!
    Sterkte met je herstel en snap dat je wilt weten waar het vandaan komt, maar in ieder geval heb je iets verbetering!!!
    De error is heel vervelend en ik merk dat het ook langer duurt met het laden van de pagina's ... allemaal erg traag!!!
    Goede week en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is such a good idea - I love the different sides and the die cuts are fabulous. Thank you for entering the CCAYR (Monochrome Browns) Challenge this month. Lots of luck and I hope we see you again soon. Hugs Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hel mooi kerstcreatie Isolina. Mooie details. Fijn dat het weer ietsje beter gaat.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful and fabulous project!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘I See Spots’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit nu weer leuk gemaakt. Dat is toch gaaf als er zo'n geschenkverpakking om je flesje zit. Alles is zo mooi op elkaar afgestemd..top!
    Fijn dat je je door de medicijnen wat beter voelt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier raasde vooral vannacht de wind om het huis...
    Je kerstlabels zien prachtig uit/
    Fijn dat het iets beter gaat met je gezondheid.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A wonderful make, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW. Your creations are FABULOUS and LOVELY. Thanks bunches for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Sure hope you will remember us for our next challenge too! Xj.
    TTCRD DT: Joi@RR{My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie flessenhanger heb je gemaakt Isolina, je hebt er echt veel werk op gehad, en wat mooi om dit met kerst te geven, dat is toch een kadootje. Je flessenhanger kan echter niet mee doen met ce challenge bij 52 WTC, wij zijn op zoek naar kaarten. En verder plaatsen wij ook geen andere creaties op het blog. Helaas zal ik daarom je link moeten verwijderen. Hartelijke groet, Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ingrid.
      Geen probleem. Ga iets nieuws maken.
      Bedankt dat je me erop wijst!
      Lieve groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  19. Wat een schitterende flesverpakking, hele mooie kleuren en leuk het wax koord door de mal, gewoon helemaal af.
    Fijn dat de medicijnen in elk geval je klachten verminderen maar balen dat ze maar niet ontdekken waar je dan zo allergisch voor bent. Veel beterschap verder.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful project, Love the theme of this piece.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a sweet deers. Beautiful card. Thanks for joinig us at Scrapping4fun challenge.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thanks for sharing your lovely crafting for CCAYR October challenge, Hazel, DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a wonderful project and such classy colours! Thank you for sharing with us at Allsorts in our Christmas Creatures challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful work! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. It's a gorgeous bottle holder. Thank you for sharing with us at Scrapping4fun Challenges. Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Awesome!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CARDS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *If this comment is late I apologize! I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful creation, love the reindeer
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen