Volgers

zaterdag 19 augustus 2017

Baby kaartje: A star is born!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Na een lange blogvakantie van een maand.

Zo, ik heb er weer zin in.
We hebben een leuke vakantie gehad in eigen land, (klein uitstapje naar de buren)
en oohh ons kikker landje heeft zoveel moois om te ontdekken.

Te zijner tijd komen er creaties voorbij waar ik weer  een foto op ga verwerken.
Ben er nog mee bezig.

Vandaag eerst een babykaartje:
Dit is gemaakt voor de Challenge van de Egel. Die vandaag afloopt.



Ik heb het me dit keer makkelijk gemaakt (moet er even weer inkomen  lol :)
 het komt uit een bestaand blokje van Action, met babykaartjes.
Ik vind het baby'tje zo schattig.

Vandaag komt er nog een kaartje, heb natuurlijk niet stil gezeten in de vakantie,
 en ik wil aan de leuke challenges meedoen.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Bedankt voor je bezoekje.
In de loop van deze week probeer ik iedereen weer te bezoeken.
Kijken naar jullie moois, belevenissen en verhalen.
Gezellig, heb er zin in.

Goed weekend allemaal!
Lieve groetjes Crealientje.





8 opmerkingen:

  1. Welkom terug in blogland Crealientje!
    Je bent meteen maar begonnen met een schat van een babykaart!
    Ben benieuwd naar je foto's!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch gaaf dat je zo na je vakantie een kaart weet te maken voor de challenge bij De Egel Crealientje. Fijn dat jullie genoten hebben op vakantie, ben benieuwd naar je foto's. Je kaart is een plaatje, mooi dat grijs/wit én handig om op voorraad te hebben.
    Dank je voor je deelname aan de baby-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk deze babykaart. Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit een erg schattig babykaartje Crealientje. Dat plaatje is echt erg leuk. Mooi detail ook die sterren in combi met je tekst.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een schattig babykaartje. Fijn dat je weer terug bent en we zien je mooie kaarten wel weer verschijnen.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel schattig babykaartje!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous baby card, Thank you for sharing with us over at Scrap & Craft Inspiration. Good luck
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.....leuke kleurtjes! Ik had het bijna gemist!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen