Volgers

donderdag 26 januari 2017

Kerstkaartje week 4!

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer langskomen,
 en bedankt voor de complimentjes voor mijn 1e Vintage kaart ooit! 
(Is wel super leuk om te maken, dus er volgen er meer......)

Vandaag heb ik een kerstkaartje voor jullie.
Het is alweer week 4 bij 52 weeks to Christmas.

Dit kaartje is gemaakt met de andere helft van de design kaart van het setje van de Action.
(Had de kaart doormidden gedaan)
Zo heb ik nu 2 kaartjes voor de prijs van 1 hihihi ;) 
Dit is het kaartje:

 
              De details!









De kerstroos, sneeuwvlokken zijn van MD.
De tekst best wishes van Studio light.
Plaatje van het net.
Basiskaart is wit en daar roze op,
 en dan de andere helft van de Action.
Resterende versiersels van het pakketje van de Action.

Ik ben er blij mee!
Leuk dat je even kwam kijken!
Ik ben benieuwd of jullie deze leuk vinden of toch de voorkeur geven aan de vorige kaart.

Ik zelf ga voor deze,

Fijne avond allemaal en tot blogs,
Groetjes Crealientje.

27 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje lief dat plaatje en mooi die roze tinten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart. Lief plaatje en mooie poinsettia bloem. En kiezen kan ik niet, vind ze alle 2 echt heel mooi!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in deze roze tinten.
    Vond je kaart van gisteren ook supermooi....maar deze wint het voor mij toch de kleur en plaatje spreken me meer aan.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie roze kerstkaart. Ook je vintagekaartje is erg mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze ook erg mooi met het prachtige plaatje! Zelf heb ik ook wel eens een roze kerstkaart gemaakt, maar was niet mijn kleur voor een kerstkaartje, maar dat is iets persoonlijks van mij hoor! Je poinsettia is geweldigen past prachtig bij je gebruikte kleuren en wat is het toch een mooie stans hè! Fijne avond
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig ! Heel leuk hoe je 2 kaarten met hetzelfde papier hebt gemaakt en het plaatje is zo lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart , maar vooral ook prachtige tinten !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Crealientje,
    wat een prachtige kaart is dit, mooie kleuren, heel lief plaatje en de poinsettia is echt super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je heel handig gedaan....nu heb je er weer een prachtig kaartje bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi is je kerstkaartje Crealientje...ik hou wel van deze kleurencombi...en ook een heel schattig plaatje erop...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaat je goed af het vintage! Je vorige kaartje is ook een beauty. Soms kun je inderdaad leuke dingetjes scoren bij de Action. Je moet er dan wel mee aan de slag gaan, ik heb zelf nog twee onaangeroerde pakketjes liggen... Komt vast wel een keer goed,haha! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a beautiful card, so pretty.
    Thank you for joining my candy draw.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ik vind je kaart prachtig in deze lieve kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou zeg, deze is ook al weer zo mooi! Je krijgt de smaak van vintage te pakken. Prachtige kleurencombinatie. En je schreef dat het setje al zo goedkoop was. Ben je nu dus dubbel zo goedkoop uit!
    Altijd leuk toch!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a gorgeous and pretty card I just love your creations. It has a slight vintage feel to it and the flowers are in a gorgeous colour.xx{aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the vintage image and gorgeous layered flower! Thanks for sharing your beautiful card with us at ABC Christmas Challenge.
    Hugs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja ik ga ook voor deze! Ondanks dat de andere ook ontzettend leuk is!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a pretty card lovely colours. Thank you for joining us at The Crafty Addicts. Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie vintage kerstkaart heb je gemaakt, met een prachtige bloem erbij. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card! Thank you for joining us at Sunny Day Crafting!
    ~DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart en eens in ander kleuren voor de kerst.
    Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a beautiful card design. Love the details, digi and great colors. Thank you for your entry in the Tuesday Throwdown Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card. Thanks for joining us at Crafty Creations. Hope to see you back soon again. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous card, beautiful image and love colors combo. Thanks for playing along with Sunny Day Crafting challenge. Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for January - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaartje is prachtig met die mooie poinsettia en dat lieve plaatje.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a sweet and beautiful card. Love the color combo too. Thanks for playing along with ATSM Challenge 226

    BeantwoordenVerwijderen