Volgers

woensdag 28 september 2016

Mannenkaart!

Hallo allemaal,

Even geen tijd voor mijn kaarten hobby gehad!
 Kreeg afgelopen dagen visite, en ik ben weg geweest.
Heel gezellig allemaal!
 Dat betekende wel dat ik moest opruimen.
Aangezien ik freubel aan de keuken tafel, moest de boel weer in de kast.

De "boel" is weer uit de kast, en ik heb lekker tijd voor mij zelf !
Freubelen maar!!!! :)

Ik heb een mannen kaart gemaakt.
Die maak ik niet zo vaak!
Er is een leuke challenge, dus ik doe mee, bij: 
  

Op de kaart heb ik een label(tag) geplaatst, zodat ik ook aan deze leuke Challenge mee kan doen:

Ga nu verder met mijn andere mannen kaart.
Ja, ik heb wederom de smaak te pakken!!! 

Fijne dag en misschien tot later.
Groetjes Crealientje.
 

20 opmerkingen:

  1. Wow cool bike!!! Lovely card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Rachelle.
      Greetings from Holland and have a nice evening.
      Crealientje.

      Verwijderen
  2. Wonderful masculine card! What guy doesn't like a cool motorcycle. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Tina for your lovely reaction.
      Greetings Crealientje.

      Verwijderen
  3. Gorgeous male card :-))
    Thank you for joining us at Scrappin4Fun challenge.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Andreja.
      Hugs and greetings from Holland.
      Crealientje.

      Verwijderen
  4. Lovely bike and card.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HelloMeena,
    Thank you for your lovely reaction.
    Till next time, and have a nice day!
    Hugs back.
    Greetings Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey
    beautiful work, love your colors
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Agnieszka,
      (beautiful name by the way)
      Thank you for your reaction.
      Greetings from Holland, Crealientje.

      Verwijderen
  7. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping4Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Cohenna for your reaction.
      I'm a little bit scared of your avatar.;) ;)fun.
      Have a great weekend!
      Greetings from Holland,
      Crealientje.

      Verwijderen
  8. Hele mooie kaart voor een motor fanaat Crealientje en heel leuk dat je hem weer laat bewonderen op het Scr@p-Cards Challenge blog...een hele leuke tekst op de label en stoere details!!!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Gerie,
    Wat heb je er een werk aan, om overal een leuk berichtje achter te laten.
    De leuke en lieve berichtjes worden zeer gewaardeerd!
    Mag ook wel eens gezegd worden, vind ik.Dank daarvoor!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige mannenkaart, ik vind ze vaak best lastig maar deze is heel cool.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Mannenkaarten zijn inderdaad moeilijker. Maar ook super leuk natuurlijk omdat het een extra uitdaging is om iets leuks te maken.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  11. Prachtige kaart met mooie teksten erop.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anita,
      Dank je wel voor je reactie en leuk dat je even kwam kijken!
      Fijne avond verder.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen